Wierni czytelnicy- przyłącz się! :)

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Zapewnij swym włosom zdrowie i urodę z Fitomed

  
  Intensywne promienie słoneczne, wysokie temperatury i morska woda potrafią podczas wakacyjnego wypoczynku nie tylko dostarczać radości, lecz również dawać się we znaki.
  Gdy włosy stają się matowe, łamliwe i wyraźnie przesuszone, a skóra głowy zaczyna się łuszczyć- to znak, że należy skorzystać z leczniczych właściwości kosmetyki naturalnej.
  
  Ostatnio moje włosy zaczęły wykazywać wymienione powyżej cechy, dlatego wybrałam pielęgnacyjny szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych "Mydlnica lekarska" firmy Fitomed, oraz, zgodnie z zaleceniem widniejącym na stronie Fitomed, odżywkę ekstraziołową do włosów suchych i normalnych "Zioła i witaminy". Pokładam w tym zestawie dużą nadzieję, gdyż dotychczasowe jego stosowanie poprawiło stan moich włosów i skóry głowy.



    Producent deklaruje, że szampon zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry, zmniejsza łamliwość i wypadanie włosów po zabiegach fryzjerskich, przywraca włosom miękkość i witalność. Szampon "Mydlnica lekarska" zalecany jest przez dermatologów przy alergicznym świądzie skóry. Należy go stosować w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków oraz częstych zabiegów fryzjerskich. Szampon jest produktem ziołowym- zawiera wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, kwiatostanu lipy, liścia pokrzywy.

  Zauważyłam, że szampon "Mydlnica lekarska" istotnie ma kojące właściwości.
 Zapach kosmetyku jest prawie niewyczuwalny- sądzę, że nie powinien nikomu przeszkadzać. Wspomniany szampon Fitomed jest półprzezroczystym płynem barwy miodowej.
 Dzięki obecności w składzie mydlnicy lekarskiej szampon wyśmienicie się pieni.
Byłam bardzo mile zaskoczona, gdy spłukałam go z włosów- były bardzo gładkie. Kłopotliwe dla mych długich pukli "kołtuny" nie pojawiły się! :)  

  Szampon  "Mydlnica lekarska" jest moim zdaniem solidnym produktem.                   Doceniam fakt, iż producenci, aby utrzymać korzystną dla klienta cenę, nie poświęcili wysokiej jakości kosmetyku dla bardziej efektownego( a co za tym idzie- droższego)  opakowania.
 Z pewnością nie poprzestanę na debiutującej w mojej kosmetyczce butelce "Mydlnicy lekarskiej"


Oto szczegółowy skład szamponu

Aqua, Herbal Extract, Coco Glucoside, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Peg-7-Glyceryl Cocoate, Lactic Acid, Fragrance, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone 

  Podczas kąpieli nie poprzestałam na użyciu jedynie szamponu Fitomed- sprawdziłam również działanie odżywki ekstraziołowej do włosów suchych i normalnych "Zioła i witaminy".
    
 Nie doznałam zawodu- okazała się równie dobra, co poprzednik.

  Zawiera ona aktywny wyciąg z ziół ziela skrzypu, liścia pokrzywy, kwiatu lipy, liścia szałwi, dioscorei villosa, witamina E i witaminy z grupy B.                                           
   Odżywkę można nakładać w mniejszej dawce- wówczas nie wymaga spłukiwania- jednak  wybrałam drugą opcję, czyli naniesienie większej ilości, odczekanie paru minut dla lepszego działania leczniczych składników, a następnie zmycia jej obfitą ilością wody.
Jako posiadaczka długich włosów nie mam innego wyjścia ;)
 Stosowana przeze mnie odżywka ma neutralny zapach, lekką konsystencję i mlecznoróżowy kolor. Bez trudu pozwala się rozprowadzać na mokrych włosach, łatwo można ją spłukać.
 Efekt powstały po jednoczesnym zażyciu obu kosmetyków z zestawu jest przyjemny dla oka i  zbawienny dla zdrowia. 

 Przedstawiam dokładny skład zaznajomionej odżywki:

Aqua, Herbal Extract, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, D-Panthenol, Propylene Glycol, Fragrance, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone 

 Ostrzegam, że odżywka nie jest równie wydajna, co szampon- aby móc stosować oba kosmetyki razem, będę musiała dokupić w niedługim odcinku czasu jej drugie opakowanie.
Nie stanowi to jednak dla mnie problemu- jestem zupełnie ukontentowana jej działaniem.

  Podejrzewam, że kuracja zakończy się sukcesem :)


Oto, gdzie możecie zakupić  zaprezentowane powyżej szampon:

http://www.fitomed.pl/szampon-ziolowy-do-wlosow-suchych-i-normalnych-mydlnica-lekarska/cms_t/?idt=4&idk=1

...i odżywkę: 


Zapraszam również do poznania innych kosmetyków firmy Fitomed, które znaleźć możecie na stronie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz