Wierni czytelnicy- przyłącz się! :)

czwartek, 25 października 2012

Balsam brązujący




 Istnieje wiele rodzajów balsamów do opalania. W prawie każdym sklepie możemy nabyć wiele produktów, różniących się między sobą wartością faktora. Pomimo tego wielkiego wyboru, balsam brązujący staje się coraz bardziej popularny.

 Wiele osób oczekuje szybkich wyników. Bez konieczności spędzania wielu godzin na słońcu. Bronzer pomaga osiągnąć głęboką, luksusową opaleniznę w krótszym czasie niż wymaga tego tradycyjny balsam opalania. Bronzery mogą być stosowane do opalania na solarium, lub na słońcu.

 Balsam brązujący do opalania może być stosowany w celu przyspieszenia procesu opalania, lub do pogłębienia już istniejącej opalenizny.

 W przypadku stosowania jako przyspieszacz, osiągniemy ciemniejszy kolor skóry w krótszym czasie. Jest to bezpieczniejsza metoda niż stosowanie zwykłego balsamu do opalania. Jego użycie zmniejsza narażenie skóry na działanie szkodliwych promieni UV i zmniejsza ryzyko powstania poparzeń. Stosowanie balsamu brązującego przynosi rezultaty w ciągu kilku godzin od zastosowania. Każdy brązujący balsam działa w trochę inny sposób. Niektóre balsamy powodują zabarwienie zewnętrznej powierzchni skóry. Środki te są mniej trwałe niż balsamy oddziaływające na skórę w sposób chemiczny.
 Efekt tych drugich jest bardziej trwały, niestety w przypadku niektórych osób mogą powodować zmiany alergiczne. Bronzery mogą być też mieszanką zwykłych balsamów do opalania z przyspieszaczami. Niektóre balsamy brązujące mogą mieć w swoim składzie substancję, powodującą lekkie mrowienie na skórze.

 Wspólnym składnikiem wielu balsamów brązujących jest dihydroksyaceton lub DHA. Kiedy DHA styka się ze skórą, następuje reakcja chemiczna, w wyniku której kolor naszej skóry ciemnieje, powodując efekt opalenizny.

4 komentarze:

  1. Lubię balsamy brązujące, ale ostatnio jakoś ich nie używam. Pamiętam, że niektóre spowodowały u mnie silną alergię :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z brązującymi balsamami już mi przeszło... Nie zależy mi już na opaleniźnie, moje przebarwienia dały mi się we znaki, że teraz unikam słońca...;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię taki z Czterech Pór Roku chociaż on nie jest za bardzo brązujący a bardziej rozświetlający ale na mojej bladej skórze wygląda to naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń