Wierni czytelnicy- przyłącz się! :)

sobota, 30 lipca 2011

Dary słowiańskich łąk- kosmetyki Madara


 Pora na prezentację mojego wielkiego kosmetycznego odkrycia :)

  Jest nim organiczny żel głęboko nawilżający do twarzy dla cery tłustej i mieszanej Madara-   produkt marki, która okrzyknięta została prawdziwym fenomenem branży ekologicznych kosmetyków.
   Madara (Gallium mollugo) to łotewska nazwa przytulii pospolitej ziela szeroko rozprzestrzenionego na łąkach rejonu bałtyckiego.    


 Dobroczynne właściwości przytulii stały się inspiracją dla założycielek Madara, a zarazem skromny i elegancki kwiat tej rośliny przeistoczył się w oficjalne logo marki.
  Madara to seria produktów organicznych do pielęgnacji skóry wytwarzanych z
aktywnych składników ziół i kwiatów zbieranych w rejonie Bałtyku. Region Morza Bałtyckiego to niewielki obszar w Europie Północnej, który może pochwalić się licznymi dziewiczymi, dzikimi miejscami oraz różnorodną roślinnością.

  Północne lata są krótkie i ostre, dlatego też rośliny muszą zgromadzić wszystkie siły na krótki okres kwitnienia. Dzięki temu w chwili ich zbierania kwiaty i zioła zachowują szczególne bogactwo substancji aktywnych.

  W ofercie kosmetyków Madara znajduje się 38 produktów do pielęgnacji skóry ciała i twarzy oraz 4 pełnowymiarowe zestawy, 3 mini zestawy podróżne, 2 zestawy sezonowe ( tj. startowe, gwiazdkowe) . Kosmetyki Madara tworzą linie:


* ecoface
* ecoeyes
* ecolips
* decocare
* ecobody
* ecobody/flower attack
* ecohair
* ecobaby


  Wszystkie kosmetyki Madara posiadają certyfikat Ecocert, należny tylko produktom spełniającym najbardziej surowe wymagania regulaminowe.

  Oprócz wybitnie naturalnych składów służących zdrowiu i urodzie, Madara zauroczyła mnie dzięki wysmakowanej oprawie estetycznej- zdjęcia kampanijne są zachwycające!
 Modelka o eterycznej urodzie nadaje magii tym pięknym zdjęciom- emanuje z niej tajemnica... przed obiektywem staje się uosobieniem mitologicznej rusałki.

 

 

 

 


  
 
  Jestem ciekawa, które zdjęcie najbardziej przypadło Wam do gustu :)

  A oto główny bohater tego postu:


 Posiada mnóstwo zalet- docenią go zwłaszcza kobiety marzące o idealnie matowej cerze, pozbawionej problemu rozszerzonych porów.

  Kosmetyk ten wszechstronnie zaspokaja wszelkie potrzeby nawet najbardziej wymagającej skóry- głęboko nawilża, ujędrnia i reguluje przetłuszczanie się skóry, a przy tym doskonale odżywia dzięki naturalnym roślinnym witaminom, minerałom, bioflawonoidom i innym aktywnym biologicznie substancjom.

 Nawilżający żel Madara posiada bardzo delikatny ziołowy zapach, przezroczystą formułę  oraz niezwykle lekką konsystencję, dzięki której perfekcyjnie się wchłania- te cechy czynią z żelu dobrą bazę pod  makijaż.

  Żel zawiera m.in.: wyciąg z kory dębu, babki zwyczajnej oraz szałwii, pokrzywy jak również wodę z oczaru wirginijskiego.

 Ekstrakt z pokrzywy- to bogate źródło witamin A i E, silnych antyoksydantów, mikroelementów  i witamin, które spowalniają procesy starzenia skóry. Zawiera on wartościowe składniki działające na skórę odżywczo i ochronnie.

 Naukowo udowodniono, iż wyciąg z kory dębu chroni i wzmacnia skórę oraz naczynia krwionośne, przy czym dodatkowo jest najlepszym naturalnym środkiem ściągającym.

 Wyciąg z babki zwyczajnej odnawia zniszczone komórki skóry, działa ściągająco, wstrzymuje  utratę wody przez naskórek  stymuluje syntezę kolagenu oraz tworzy ochronną i nawilżającą powłokę na skórze

 Ekstrakt z szałwii działa oczyszczająco i ściągająco, reguluje wydzielanie sebum, odbudowuje naturalną warstwę hydrolipidową.

  Aby stosowanie żelu odniosło oczekiwane skutki, należy codziennie rano nałożyć go na oczyszczoną skórę twarzy i szyi.

  Dla uzyskania najlepszych rezultatów zaleca się stosowanie pełnego zestawu Madara dla cery tłustej i mieszanej, w skład którego wchodzą również pianka oczyszczająca i tonik regulujący, zaś dla uzupełnienia kuracji wieczorami można aplikować regenerujący krem na noc Madara.


  Oto kompletny skład żelu głęboko nawilżający do twarzy dla cery tłustej i mieszanej Madara:
Aqua, Hamamelis Virginiana (Witch-Hazel) Distillate*, Alcohol, Glycerin*, Carrageenan, Quercus Robur (Oak Bark) Extract*, Salvia Officinalis (Sage) Extract*, Urtica Dioica (Nettle) Extract*, Plantago Major (Plantain Leaf) Extract*, Titanium Dioxide (CI 77891)**,

* składniki rolnictwa ekologicznego;
** czyste pigment mineralne;
*** naturalne olejki eteryczne;

100% składników jest pochodzenia naturalnego;
14,99% składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego;

 
  Produkty Madara można zakupić w sklepie Matique, będącym wyłącznym dystrybutorem  kosmetyków tej marki :

Żel głęboko nawilżający do twarzy dla cery tłustej i mieszanej znajdziecie dokładnie tutaj:


http://www.matique.pl/pl/madara-zel-gleboko-nawilzajacy-do-twarzy-dla-cery-tlustej-i-mieszanej_212.html



12 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt - mam cerę mieszaną to mogło by być coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty krótki skład z super ekstraktami - podoba mi się! Gdyby jeszcze cena była ociupinkę niższa...
    A czy Ty jesteś na naszym wątku naturalnym na Wizażu? :> Jeśli nie, to koniecznie musisz dołączyć i pokazać swoje skarby :)
    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=546257

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że dotąd nie korzystałam z wizażowego forum...- to się musi zmienić! :D
    Z przyjemnością dołączę do Wizażanek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaję do obserowanych. :) Razem z Kotwilką zapraszam do wizażowego wątku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prozerpine bardzo mi miło,że do mnie zajrzałaś :)

    wszystkie zdjęcia są klimatyczne :)) gdybym miała wybrać jedno to wybrałabym trzecie od góry (dziewczyna na krześle)

    tyle dobrego słyszałam i czytałam o Madarze niestety moja skóra nie polubiła tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz i trzymanie kciuków. :-)

    Ciekawy ten żel nawilżający który opisałaś, ma fajne składniki, ale niestety nie dla mnie - ma glicerynę w składzie. Czasami zastanawiam się czy znajdę kiedyś krem odpowiedni do mojej cery. Póki co pozostaje mi żel hialuronowy+oleje. :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny- cieszę się, że mogę was gościć :)

    MARTA- miło mi słyszeć ;)

    reniakicia- które kosmetyki Madara są bohaterami Twoich złych wspomnień?

    One_LoVe- co do gliceryny...- nie ma obaw, w tym przypadku jest substancją organiczną, dlatego nie powinna wykazywać szkodliwych właściwości :)

    Pozdrawiam Was :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Prozerpine nie miałam pełnowymiarowego produktu :) testowałam tyko próbki i 25 ml krem rewitalizujący i niestety moja buzia nie chciała się zaprzyjaźnić z Madarą :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam puder mineralny Jadwiga. Ma tylko trzy składniki.;) W drogeriach go nie ma, ale można znaleźć w necie. To nie jest reklama, po prostu sama jestem z niego zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja- nie mogłoby być inaczej ;)
    Uważam, że kwiaty są arcydziełem Natury- kwintesencją szlachetnej elegancji :)

    Pudru Jadwiga dotąd nie spotkałam...
    Czy jest on odpowiedni również dla tłustej cery?

    OdpowiedzUsuń